Papier a torby papierowe

Papier a torby papierowe

Czy znasz wszystkie zależności pomiędzy papierem, a torbami reklamowymi, które z niego powstają? Jeżeli nie, powinieneś do końca przeczytać ten artykuł, aby uzyskać wszystkie potrzebne informacje. Jak być może już wiesz, papier jest produkowany we wszystkich dostępnych rozmiarach i ciężarach, przeznaczonych do różnych celów. Grubość papieru mierzy się w gramach na metr kwadratowy lub jednostce GSM – jest to gramatura papieru przy pomiarze na 1 metr kwadratowy.

Papier pochodzi z różnych źródeł. Papier na szare torby papierowe z nadrukiem najczęściej jednak pochodzi materiałów uzyskanych w procesie recyklingu. Są również wysokiej jakości, ekskluzywne torby reklamowe z papieru, który jest wykonywany z czystej pulpy drzewnej czystej. Nazywa się go wówczas papierem dziewiczym – gdyż pierwszy raz wykorzystywanym do produkcji. Najbardziej znanym rozmiaru papieru jest format A4. Aby papierowe torby reklamowe mogły powstać, konieczne jest dostarczenie do fabryki arkuszy papieru w określonych wymiarach. Papier ten następnie jest odpowiednio składany i sklejany. Powstają z niego papierowe torby z nadrukiem, które mogą być drukowane. Końcowym etapem produkcji takich toreb jest wykonanie i przymocowanie uchwytów, służących do przenoszenia z miejsca na miejsce.

Papier oczywiście może występować w wielu różnych postaciach. Nas, do produkcji toreb reklamowych najbardziej interesuje papier typu kraft. Jest to papier szary, z charakterystycznymi pionowymi prążkami na powierzchni. Jego cecha charakterystyczna to duża wytrzymałość. Dzięki temu wręcz idealnie nadają się do tego, aby były z niego produkowane torby papierowe z nadrukiem. Czas produkcji jednej torby reklamowej to tylko kilka sekund. Tak duża prędkość produkcji jest możliwa dzięki temu, że wszystkie linie produkcyjne są automatyczne i sterowane komputerowo. Torby reklamowe są składane przez specjalne roboty. Ta samą metodą jest nanoszony na arkusz papieru klej, a następnie zgrzewane są obie krawędzie.

Po złożeniu, torby papierowe z nadrukiem mają dwie dalsze możliwości drogi. Trafiają do magazynu do pakowania – w postaci bez nadruku, albo do linii produkcyjnej, na której tworzone są nadruki pod dyktando klienta. Dopiero po wykonaniu nadruku torby reklamowe zostają złożone i umieszczone w opakowaniu zbiorczym, które zostaje zaklejone. Tak wykonane torby mogą następnie trafić do zamawiającego i być wykorzystane do celów reklamowych. Niektóre z takich toreb mogą również trafić bezpośrednio do sprzedaży i być wykorzystywane jako jeden z towarów handlowych przez sklepy.

admin posted this in Bez kategorii on .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>